четвъртък, 20 ноември 2008 г.

Размисли...



Окей, сериозно започнах да се замислям върху идея повече да не пускам абселютно нищо от фикшъна Дарк Сънсет в бг форума на Туайлайт...Не за друго ми реално погледнато хората не го възприемат както трябва - на места ми се струва, че за тях това е поредното нещо за четене, което да излапат и после да се превъзнасят колко било добро и тем подобни. Супер много се дразня на тъпия навик, който са придобили някой хора. Пример - пишат "Твоят фик е страхотен, няма втори...Обожавам го!" и след малко отваряш темата за коментари ня някой друг потребител и четеш подобни неща...Струва ми се абсурдно, не робувам на мнението, че може човек да хареса всичко и всичко да му е любимо и тем подобни. За мен любимото трябва да е едно, само и единствено, другите предпочитани и тем подобни.
И сега нядвявам се това да не звучи много егоистично...Нямам нищо против някой да каже - Твоя фик е гаден, тъп, смотан, как въобще се търпиш да го пишеш! Там е работата, че никой не го казва...Не може всичко да им харесва, още повече барабар с него да харесват още 2-3 неща - ТЪПО Е! Не държа моя фик да е единствения, който народа да обожава, просо държа да си избере едно любимо нещо, а не на всякаде да пише еднотипни неща...
Та, решението...Смятам да престана да пукам нови глави в онзи форум...Вероятно със следващата, която е в процес на писане ще направя точно това и коментарите ще бъдат само тук! Който знае за този блог знае, който не знае - да пита и ще му го кажа в крайна сметка. Просто не смятам, че на онова място имам някаква обективна критика или мнение. Само двама-трима казват нещо по-пълно от - Леле, Страхотно е! Ти си върха!
Не държа да ми казват, че съм върха, не държа да ми казват че фика е страхотен...Пиша го само и единствено заради Наси и тя си знае...На нея и харесва...Решила съм да го продължа до край - па макар сега да съм в леко разочарована и да не знам дали ще се справя с тази задача, така че ако ще го правя...вероятно ще е тук!
Ще помоля, ако някой въобще блаволи да прочете това (не държа да го коментира, но ако иска ще съм много доволна) за напред да пише коменти под главите, за да знам заслужвали си да се преправя, да се продължава и тем подобни...Така и така четете това, поне ми кажете струва ли си това, че си почупвам пръстите, измъчвам мозъка си, кьоравя очите си, за да знам да го довършам ли или не!

2 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Слънце, знам че се чвстваш гадно заради светът, който е пълен с фалшиви хора, и аз бих се чувствала предадена. Просто не пускай повече във форума нови глави. Какт казват Американците,като убият поредният Иранчанин "Justice"! Казвам ти не се мъчи да си трошиш пръстите заради мене. Когато можеш тогава. Казала съм ти,че на мен ми стига да пи пишеш по два реда на ден за да съм щастлива. Моля те не си мисли,че съм някоя коравосърдечна идиодка и си мисля само за фика ти. Не, мисля си само за теб,като човек, с който съдбата ни срещна случайно и по начин,който не мисля,че ми се е случвало. За мен ти не си Дарка, за мен ти си Полси, шоколадчето ми!!!

    ОтговорИзтриване