събота, 30 май 2009 г.

Охо...

Ако кажа, че напълно съм зарязала този блог би било повече от вярно...Но какво да се прави като почнах все по начесто да пускам в Хот форумите и напълно заряза идеята да го правя тук. Ако някой все още го чете - Сори! Иначе само да се сетя какво трябва да пускам ще го направя. Не мога да отрека, че има. Само едно нещо няма да позволя да излезе от Хот Форумите - Алтерна Лайф. Съжалявам, но прекалено много държа на него че да го пусна на друго място. Това е положението.
Засега, това е от мен. Скоро (ако ми остане време и не забравя) ще копна последната ми работа, която седи отворена до втора глава и в застой за момента.

~П.

2 коментара:

  1. Ами Полс какво да ти кажа за новото ти творение. То е страхотно като всички други. Но все пак както вече ти казах това ми харесва най-много. Главната героиня вече се е утвърдила и е известна, но ме учуди че не е много опиянена(тя изобщо не е) от известноста си, а даже и е неприятно. Което е хубаво от една страна че е запазила себе си и характера си. А относно скапаното и гадже, което я е зараязало в миналото предстоим да разберем какво ще стане. Имам чувството че той е просто един надут плейбой който нищо не схваща и е супер тъп. Как иначе щеше да влезе в такъв забутан университет.Ама и тя да си мисли че ще са завинаги заедно... А приятелката и не знам как е могла да и направи такава мръсна постъпка. Нещо гнило има тука. Секси учителят обаче явно още преди да я е видял е разбрал че има нещо в нея и като я е видял явно още повече се е запалила страста му. А относно самата героиня тя е много борбена и ми харесва. А сега оня там дето я зяпаше много ме изнервяше през цялото време. Дали не е влюбен в нея? *гледа неодобрително* Дано не се появи повече, че много ме дразни. А може и после да се появи и да си станат най-добри приятели(нещо почвам да измислям много;тея теории ги измислям от невъзможни на по-невъзможни). Ами те всички първокурсничета са такива най-вероятно ама...тоя ме дразни много. Сега очаквам само да се появи някоя гаднярка която да се подиграва с Сандърс и ще подивея. Ама то ако няма такива няма да е интересно така че... Пък няма и да се учудя ако бившата и приятелка е гаднярка. Представям си колко е гдна щом и е отнела гаджето. А братът търсещ отмъщение(вероятно) е направо подлудяващ. По всички начини. Просто ми се струва хем гаден, хем готин, но той все пак си има причини да бъде гаден с нея. Изгубил е брат си, но не му личи да е много тъжен. Ама изобщо не му личи, все едно му е все тая, а може просто да се прави че му е все тая. Може и да иска да накара Сандърс да се почувства гадно. Просто този човек изобщо не мога да го гадая какво му се върти в главата. Ама изобщо. Но точно това ми харесва в него, че не можеш да го разбереш. Аха, толкова е магнетичен, готин, потаен и изобщо този май ще ми е лююбимец, е освен ако не въведеш някой още по-мистериозен тип. Тогава може и към неговия отбор да се лепна като магнит. Хихи. :) Ами извинявай че коментара е разбъркан и изобщо неподреден отвсякъде, а и не разсъждавах много върху главата, ама изобщо. Май няма да останеш удоволетворена. :( Ами това е май всичко което мога да кажа за сега ако се сетя още нещо да добавя ще добавя.

    ОтговорИзтриване
  2. Хех, Ели ще ме убиеш. Защо пишеш в тая тема бе? Хаха. Тя даже не е за разказа недоносче...Хих. Няма нищо де...Знаеш че обичам да обсъждам разкази с разни хора, а с хора, които разбират най-вече. Така заради тебе снощи не можах да се сетя да ям о време и вечерях в 11 и нещо.
    А сега по темата.
    Братът е като скала, то за тва не му личи страда ли или не. А Сандърс тя милата...в смисъл че става ясно, че Гриър са го изгонили заради нея. И както тя каза - казах им моята истина! Ама каква е баш истината?

    ОтговорИзтриване