четвъртък, 16 октомври 2008 г.

Здравейте, здравейте...Знам, не съм много редовна тук, но изглежда ми се налага...Окей, какво да ви кажа...Пиша!!! И гръмват хиляди увации в залата...Бъзикам се. Но сега сериозно. Написах новата глава от Госип Гърл, която съм поснала по-долу за теглене, цяло стори може да намерите във най-първия пост в този блог, но това вече го знаете или поне се надявам. И само да спомена, че мисля да го попроменя името на историята и вероятно главната героиня, както и да ударя пълна редакция - все пак приключих първа част, сега да я дооформя!
Почнах на ново Дарк Сънсет, за което трябва да благодаря на Наси от бг форума на Туайлайт, благодарение на която има нова глава, дори успях да я преправя...Дано сега да е по-добре и нея съм поснала по-долу за теглене. Иначе да не пропусна и Белс, без която въобще нямаше да го има това стори, защото тя прочете кореспонденцията ми с Кас и така я хареса, че поиска повече и ме накара да я почна от самото начало...а да и мрънкаше през пет минути...
На Вивс трябва да кажа, че фика по Супера заби...Аз не съм я чувала отдавна, но съм сигурна че ще иска още, така че ще поправя тая грешка...Така де време е да завърша най-накрая часта Лов хъртс, чак мен ме заболя от нея.
Тедс - липсва. Първият най-върл фен на ГГ, а сега и на алтерна отдавна не се е вясвал...Но от последното, което разбрах - Време е за още Алтерна...
И сега в заключение - продължавам да пиша. Ще опитам да угодя на всички, докато не блокирам централно, така че куфей народи и не ставайте за нищо на света като Стиви (герой от ГГ), защото тогава чак не знам къде ще се дена!!!
Имате и бонус - втора глава на историята за Иън (първа я има в един от първите постове). И да ви се похваля сторито вече има име - Hаwk 01 - Fallen. Спокс не е много, даже бих казала учудващо малко за мен.

За сваляне:

GG нова глава.pdf - новата глава на ГГ и последна за тази част, дълга е САМО 39 страници!

Touched - преправената глава на Дарк Сънсет.

=
-->__Втора глава от Хоук .doc - втора глава от сторито за Иън.

Е, това беше от мен - пазете се и peace out!!!


Няма коментари:

Публикуване на коментар